Roll-up / potykacz

PORTFOLIOlogo, logotypidentyfikacja, księga znakuulotkaplakatilustracja, wektoryfolder-broszuraakcydensyetykieta, opakowaniekalendarzroll-up, potykaczbaner, billboard, tablicareklama wyklejanastrona www, layout

Portfolio - roll-up, potykacz

Roll-up (rollup) jest chyba najpopularniejszym bardzo efektownym, pojedynczym elementem systemu wystawienniczego. Jego główne atuty to łatwość w montażu oraz niewielka waga, sprawiają że jest on z chęcią wykorzystywany na targach, promocjach, pokazach, szkoleniach czy konferencjach. Roll-up przeważnie jest oglądany z bliska, więc powinien być zaprojektowany ze szególną dokładnością, ale musi też być dobrze widoczny z daleka. Musi wzbudzać zainteresowanie klienta i być spójny z ogólnym wizerunkiem firmy.
Potykacz albo inaczej koziołek lub stand, jest najpopularniejszym ze stojaków reklamowych. Idealnie nadaje się przy stoiskach, w sklepach, barach restauracjach czy na targi. Jest odporny na warunki atmosferyczne więc można go stosować na zewnątrz i do wewnątrz. Projekt na potykaczu powinien być w miarę prosty, czytelny i przykuwać uwagę klienta.